ETT

Hej!
Nu har du hittat till en blogg som en galen och glad tjej skriver på. Mitt namn är Hanna, jag är 14 vintrar gammal, tävlingsdansar, fotar, sjunger och är med mina underbara vänner på fritiden. 
Jag tränar oftast 3-5 gånger i veckan och det är det bland det bästa jag vet. Ända sen jag var liten är att jag skulle vilja bli modell, dock är jag aldeles för kort eftersom jag bara är 1,63 lång. Jag har ett väldigt stort intresse för foto och sång som jag skrev där uppe. När jag fotar, fotar jag med min Nikon d40. som jag har haft sedan agusti 2011.
Det var lite om mig men hänger ni kvar här kommer ni få reda på mycket mer om mig, min vardag, mitt liv som dansare och mycket mer.
 
 Designen är inte helt klar så ni vet.
 
Hoppas ni tyckde om vad ni lässte och stannar kvar här!
 
Trackback
RSS 2.0